Only 5 more days! - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Mariëlle Meulen - WaarBenJij.nu Only 5 more days! - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Mariëlle Meulen - WaarBenJij.nu

Only 5 more days!

Blijf op de hoogte en volg Mariëlle

19 Augustus 2014 | Nederland, Hengelo

Over 5 dagen is het zover. Ik vertrek dan voor een maand naar Exeter in Engeland. Hier zal ik een stage gaan volgen richting marketing & business. Ik zal les krijgen in website design, markt analyse, concurrentie analyse, sociale media marketing, event management and many more.
Ontzettend spannend maar ik heb er onwijs veel zin in!
Ondertussen veel moeten regelen voor mijn vertrek; vliegtickets, bagage, medicatie, papierwerk en geld.
Komt een hoop bij kijken terwijl je "maar" een maand weggaat.
Zondagochtend vertrek ik rond 09.00 uur en zal ongeveer rond 19.00 uur Engelse tijd aangekomen in Exeter. Hopelijk allemaal zonder vertragingen...

Ik zal tijdens mijn verblijf dingen posten om je up to date te houden tijdens mijn Engeland avontuur!

Yours sincerely,

Marietje! :-)

  • 19 Augustus 2014 - 12:56

    Chantal:

    Spannend!!! Het is bijna zover! :)

  • 24 Augustus 2014 - 19:48

    Jolien:

    Ja ben hele benieuwd naar jouw avonturen. Geniet ervan zusje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hengelo

Mariëlle

Volg mijn reisavontuur!

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 2240

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2014 - 20 September 2014

Mijn Engeland avontuur!

Landen bezocht: