Exeter! - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Mariëlle Meulen - WaarBenJij.nu Exeter! - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Mariëlle Meulen - WaarBenJij.nu

Exeter!

Blijf op de hoogte en volg Mariëlle

24 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Aangekomen in Exeter! Eindelijk! Gelukkig een goede vlucht gehad van nog geen uur. We vlogen over Londen heen en zelfs de Big Ben en House of Parliament kunnen zien. En toen was het touch down Londen Heathrow. Schiphol is misschien groot maar Heathrow is nog veel groter. Ik kwam aan op Terminal 4 en moest naar 1&3 via de trein. En ik maar sjouwen met die bagage. Na een uur kom ik het eerste bagage karretje tegen, kon ik die na 50 meter alweer inleveren want kon niet verder ermee. :-/ En toen moest ik nog 3,5 uur met de bus. Helaas kon de wc na zo'n 1,5 uur niet meer doorgespoeld worden, dus de laatste twee uur hing er een heerlijke urinelucht. ;-)
En toen was het moment daar. Het ontmoeten van mijn gastgezin. Ik werd onthaald met een dikke knuffel door Dee. Hup in de auto en scheurend naar haar huisje. Typisch brits gezellig huisje. Ik zal hier de komende tijd het huis gaan delen met andere mensen van andere landen die hier hetzelfde gaan doen als ik of voor taalcursussen.
Volgende week komen er 2 duitsers.. Dat wordt nog wat. Hahaha.
Morgen ga ik beginnen met het programma en heb er veel zin in.

Ik zal blijven posten en zal er snel genoeg ook foto's op gaan zetten!

Greetings from Exeter,

Marietje (maar ze noemen me hier Marie)


P.s. Er is hier een topshop in Exeter en mag nog 7 kilo meenemen op de terugweg... De mensen die ik een sourvernirtje heb beloofd... Jammer dan. :-P

  • 24 Augustus 2014 - 22:10

    Judith:

    Fijn dat je goed bent overgekomen!
    Heel veel succes en plezier morgen!

  • 24 Augustus 2014 - 22:44

    Carolyn:

    Wacht maar totdat je de andere leuke winkels daar ontdekt :p

  • 25 Augustus 2014 - 00:55

    Chantal :

    Super meid! Hartstikke tof die verschillende mensen uit al die landen :-) Heel veel plezier en benieuwd naar je avonturen :-)

  • 25 Augustus 2014 - 19:51

    Lord Ricardo:

    I'm very pleased to hear that you arrived safely and everything went well. I wish you the best and a pleasant staying. Big hugg Ricci

  • 27 Augustus 2014 - 11:40

    Monique:

    Hallo Marielle!

    Goed om te horen dat alles super gaat. Ik wens je een leuke tijd toe in Exeter met Neil en Tom, de internationale groep en je gastgezin. Enjoy!
    groetjes Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Exeter

Mariëlle

Volg mijn reisavontuur!

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 2249

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2014 - 20 September 2014

Mijn Engeland avontuur!

Landen bezocht: